Často se zapomíná na to, že zajímavým zdrojem vlákniny mohou být i nápoje..

Často se zapomíná na to, že zajímavým zdrojem vlákniny mohou být i nápoje.. Často se ale zapomíná na to, že zajímavým zdrojem vlákniny mohou být i nápoje.. Dostatek vlákniny pozitivně působí na náš zdravotní stav a vláknině se přisuzuje i preventivní funkce proti rakovině tlustého střeva, kardiovaskulárním chorobám nebo nadváze.. Vyzkoušejte méně tradiční zdroje, vlákninu totiž získáte i z některých cereálních nápojů.. Navýšit příjem vlákniny přitom nemusí být složité. Hraje ale nezastupitelnou úlohu v našich střevech, protože podporuje průchod stravy trávicím traktem, podporuje růst a složení střevní mikroflóry, pozitivně se podílí na snižování hladinu cukru v krvi a pomáhá odvádět odpadní látky. Naše zprávy najdete i na sítích. Podle Světové zdravotnické organizace bychom pro správné fungování našeho těla měli každý den přijmout asi 25 až 30 gramů vlákniny. Od odborníků neustále slyšíme, že vlákninu lze najít v ovoci, zelenině nebo celozrnném pečivu. Své náměty a připomínky k obsahu internetového magazínu Prostřeno.cz posílejte na.

Značky:

vláknina funkce rakovina choroba nadváha úloha strava mikroflóra hladina krev látka zpráva organizace zelenina připomínka vlákniny vláknině vlákninu